مشکل گرفتگی لوله یکی از معضلاتی می باشد که برای هر کسی امکان دارد در محیط زندگی و یا محلش کارش اتفاق بیافتد . گرفتگی لوله باید در سریع ترین حالت ممکن رفع گردد چرا که عدم حل آن به موقع درد سر های زیادی را به دنبال خواهد داشت . اولین راهی که به ذهن هر کسی خطور می کند استفاده از محلول های لوله بازکنی می باشد و بعد از آن به دنبال این هستیم که کدام یک از آن ها بهتر و قوی تر می باشد که در کنار رفع گرفتگی لوله به تجهیزات ساختمانی آسیبی وارد نکند ‌ .‌ همین راستا مجموعه ی درخشان لوله باز کنی شرق امروز در کنار شماست تا به معرفی بهترین اسید ها برای رفع گرفتگی لوله بپردازد . در نتیجه چنانچه مایل هستید به اطلاعات جامعی در این زمینه دست پیدا کنید با مجموعه ی لوله بازکنی شرق که یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله و یا چاه می باشد همراه باشید . ما تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

محلول لوله بازکنی چیست:

همان طور که پیش تر نیز گفته شد در زمان گرفتگی لوله اولین اقدامی که به ذهن هر شخصی می رسد استفاده از بهترین اسید ها برای رفع گرفتگی لوله می باشد . بیشتر افراد فکر می کنند که محلول های لوله بازکنی خارجی قوی تر هستند اما باید بگویم که ماده اولیه همه این محلول ها اسید سولفوریک می باشد . اما گاهی هم این نوع تفکر درست است و بعضی محلول های لوله بازکنی خارجی واقعا قوی تر هستند و بهتر می توانند مشکل گرفتگی لوله ی شما را برطرف نمایند . در همین راستا ما امروز در این مطلب به معرفی برخی از بهترین اسید ها برای رفع گرفتگی لوله می پردازیم تا ما بتوانید به کمک آن ها مشکل گرفتگی لوله ی منزل و یا محل کار خود را برطرف نمایید . توجه داشته باشید که همیشه هنگام کار کردن با مایع لوله بازکنی چاه توالت باید مراقب سوختگی با اسید لوله بازکن قوی باشید ؛ زیرا این مواد اسیدی بوده و با هر گونه تماس با پوست شما ، سوختگی ایجاد خواهند کرد ، در نتیجه در زمان کار با این مواد نکات ایمنی را رعایت فرمائید تا آسیبی به شما وارد نگردد . در ادامه به معرفی بهترین محلول های لوله بازکنی ایرانی و خارجی و هم چنین معایب و مزایای آن ها اشاره خواهیم نمود ، در نتیجه با تیم حرفه ای لوله بازکنی شرق همراه باشید .‌

۱ – مایع لوله بازکنی قوی اکتیو :

این مایع از سال ۱۳۸۷ وارد بازار شده است و به دلیل کیفیت بالا ، ترکیبات مایع لوله باز کن روان و دسته بندی خاص و متفاوت مورد استقبال مصرف کنندگان بسیار زیادی قرار گرفته و از بهترین اسید لوله باز کن توالت محسوب می شود . ترکیبات لوله بازکنی اکتیو بسیار قوی و عالی می باشد که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل گرفتنی چاه را بر طرف نماید . این محلول تمام گرفتگی های ناشی از تجمع رسوبات و چربی ها را می تواند از بین ببرد . این محلول ویژگی های مانند از بین برنده بوی زننده و نامطبوع فاضلاب ، دارای مواد ضدعفونی کننده و تمیز کننده قابل استفاده در رفع گرفتگی لوله های دستشویی ، حمام ، ظرفشویی و که باعث شده از این محلول به عنوان چند منظوره استفاده کرد ، دارای ترکیبات محافظت کننده در برابر خوردگی و پوسیدگی لوله ها و ….. را دارا می باشد .‌ در نتیجه چنانچه به دنبال یک محلول خوی جهت رفع گرفتگی لوله ی خود هستید این مایع لوله بازکنی می تواند مناسب باشد .

۲ – مایع لوله بازکنی رخشا :

رخشا یکی از محصولات شرکت پاکسان می باشد که این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده مواد و محصولات شوینده بهداشتی صنعتی در ایران می باشد و می توان از محصولات آن به عنوان قویترین محلول لوله باز کنی نام برد . این مایع لوله بازکنی توسط شرکت پا‌کسان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تهيه گشته و به همین دلیل مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است . این محلول دارای مزایای همچون روان بودن مایع لوله باز کن رخشا عملكرد سريع ، بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، توالت فرنگی و ایرانی ، سینک ظرفشویی و …  بر خوردار از مواد فعال پاک کننده و از بین برنده انواع چربی ها و رسوبات دیواره لوله ها و ..‌‌‌… می باشد .

۳ – محلول لوله بازکنی تنطور :

این محلول با حجم ۵۰۰ گرم تولید و به بازار عرضه می گردد که به دلیل کیفیت بالا دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن می باشد ‌ . محلول لوله بازکنی تنطور یکی از قوی ترین محلول ها جهت باز کردن لوله فاضلاب می باشد ‌. برخی از ویژگی های محلول لوله بازکنی تنطور شامل از بین برنده ی بوی نامطبوع فاظلاب ، محافظ در برابر خوردگی لوله ، قدرت نفوذ بالا و سریع در عملکرد و ….. می شود .

۴ – مایع لوله بازکنی راهگشا :

این محلول به دلیل ساختار خاصی که دارد کارایی بسیار قوی دارد و قدرت باز کنندگی آن دو برابر می باشد . همین قدرت لوله بازکنی دو برابر موجب شده که محبوبیت بیشتری از سایر محلول های لوله بازکنی بین خریداران داشته باشد . قیمت تمامی مایع های لوله بازکنی به دلیل تغییر مداوم در بازار ثابت نیستند و نمی توان یک رنج قیمتی برای آن ها در نظر گرفت . محلول لوله بازکنی راهگشا دارای ویژگی هایی مانند سازگار با محیط زیست ، بازکننده سخت ترین گرفتگی ها در مسیر انواع لوله های فاضلاب ، قدرت ضد عفونی کننده ی بالا ، پاک کنندگی قوی و ….. می باشد .

۵ – محلول لوله بازکنی اتک :

این محلول دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد که قدرت بالایی نیز در رفع گرفتگی لوله دارد . این محلول یکی از پر فروش ترین محلول های لوله بازکنی می باشد که دارای قابلیت هایی مانند از بین برنده ی قوی کلیه ی گرفتگی های لوله چاه و اشپز خانه ، محلول لوله بازکن قوی اتک برای از بین بردن چربی ها و گرفتگی های انباشته شده است ، برطرف کننده بوی بد فاضلاب ، مایع لوله باز کن اتک قابلیت استفاده برای دستشویی و حمام را دارد لذا بهترین و قوی ترین محلول لوله بازکن است و ….. می باشد .‌

محلول های لوله بازکنی خارجی :

تا این جای مطالب گروه حرفه ای لوله بازکنی شرق در مورد بهترین لوله بازکن های ایرانی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داد ، از این بعد مطالب قصد داریم در مورد بهترین اسید ها برای رفع گرفتگی لوله خارجی اشاره نماییم در نتیجه با ما همراه باشید .

۱ – اسید لوله بازکنی RORAX :

RORAX یک محلول لوله بازکنی خارجی بسیار قوی می باشد که در ایران موجود است ‌ . این محلول ساخت کشور آلمان می باشد . در این اسید از مواد شیمیایی حاوی کلر استفاده نشده است . این محلول به صورت کلی بودی نامطبوع را از بین می برو و ۹۹ درصد سازگار با آب و محیط است . طریقه مصرف این محلول اینگونه است که ابتدا ۲۵۹ میلی لیتر از محلول را به داخل لوله ریخته و یک شبانه روز منتظر بمانید تا لوله کاملا باز شود . این محصول در بسته های یک لیتری به فروش می رسد .

۲ – محلول لوله بازکنی prox 250-300 :

این محصول بسیار قدرتمند است و به همین دلیل بسیار خطرناک می باشد و در زمان استفاده از آن باید نهایت دقت را به خرج دهید و نکات ایمنی را رعایت فرمائید . prox250-300 ساخت کشور ترکیه می باشد و قدری قدرتمند است که هر گونه گرفتگی از جمله رسوب ، مو ، چربی و ….. را از بین می برد . مدت زمان لازم جهت از بین بردن هر گونه گرفتگی حداقل ۵ دقیقه می باشد و این عامل نیز خود قدرتمند ی محصول را به نمایش می گذارد . نوحه ی مصرف این محلول به این صورت است که ابتدا مقدار ی از محلول را به داخل لوله بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید و بعد سیفون ار بکشید یا آب به داخل چاق بریزید ، توجه داشته باشید که از آب گرم استفاده نکنید . در زمان استفاده دستکش ، ماسک و رعایت نکات ایمنی را فراموش نکنید .

۳ – محلول لوله بازکن کوبایاشی :

اگر بخواهیم به یکی از پر مصرف ترین لوله بازکن های داخل ایران اشاره نماییم محلول لوله بازکن کوبایاشی یکی از آن هاست که توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید . این محصول قابلیت استفاده در لوله های ظرفشویی ،

آشپزخانه ، روشویی ، حمام و توالت را دارا می باشد ‌ . از جمله ویژگی های این محصول از بین برنده ی بوی نا مطبوع ، حلال در آب گرم ،  از بین برنده تخم های سوسک و پشه در اطراف دهانه لوله ، ضد عفونی کننده قوی و …. می باشد .

۴ – محلول لوله بازکنی DRANO MAX GEL :

این مدل لوله بازکن در فروشگاه های ایران موجود نمی باشد و شما جهت خرید آن باید از سایت های خرید خارجی مانند آمازون آن را به دلار خرید نماید . این ماده قدرت بالایی در امر لوله بازکنی دارد و هم چون موارد قلبی خاصیت ضد عفونی کننده بالایی نیز دارد ‌.

محلول خانگی گرفتگی لوله :

در کنار معرفی اسید های کارآمد جهت رفع گرفتگی لوله ما قصد داریم در این مطلب یک محلول خانگی نیز جهت رفع گرفتگی لوله به شما عزیزان معرفی نماییم تا چنانچه وقت کمی دارید و می خواهید به سرعت از شر گرفتگی لوله ی خود قبل از خرید محصولات که پیش تر ذکر شد شوید و یا مایل نيستيد از اسید های قوی برای باز کردن لولا ی ساختمان استفاده نمایید می توانید از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کنید . اگر با روش های خانگی هم موفق به باز کردن گرفتگی فاضلاب نشدید ، می توانید با جستجوی نام لوله بازکنی شرق در گوگل به سادگی در کوتاه ترین زمان متخصصین لوله بازکن را بیابید و مشکلتان را به سرعت رفع کنید تا بتوانید کاملا اصولی مشکل گرفتگی لوله را برطرف نمایید .

راه حل اصلی گرفتگی لوله :

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد چنانچه با استفاده از بهترین اسید ها برای رفع گرفتگی لوله موفق به از بین بردن گرفتگی لوله ی خود نشدید جای هیچ گونه نگرانی نیست شما می توانید به راحتی با مجموعه ی درخشان لوله بازکنی شرق تماس حاصل فرمائید تا آن ها با کمک تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار مهارت و تجربه ی کاری سرویس کار هایشان مشکل گرفتگی لوله ی شما را کاملا ایمن ، بدون ایجاد آلودگی و سر و صدا در محیط بر طرف نمایند . مجموعه ی لوله بازکنی شرق سال های زیادی می باشد که در این زمینه فعالیت می کند به همین خاطر تجربه ی کاری بالای ۱۰ سال را دار می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن کاملا اصولی مشکل گرفتگی لوله ی شما را برطرف نمایند . در نتیجه چنانچه مایل هستید بهترین سرویس کار لوله بازکنی به محل شما اعزام گردد ، همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

کلام آخر :

مشکل گرفتگی لوله از جمله رخ داد های نا خوش آیندی می باشند که باید سریعا برطرف شوند . استفاده از اسید ها و محلول های لوله بازکنی یکی از راه حل های کار آمد جهت رفع گرفتگی لوله می باشد . در همین راستا ما نیز در این مطلب تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا لیستی از بهترين اسید ها جهت رفع گرفتگی لوله به شما معرفی نماییم و در مورد هر یک از آن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که بتوانید به کمک آن مشکل گرفتگی لوله ی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید .

اگر به دنبال خدمات لوله بازکنی در پردیس هستید وارد صفحه ” تخلیه چاه در پردیس با بهترین قیمت ” شوید .