روش های رفع گرفتگی لوله

همان طور که می دانید گرفتگی لوله و یا چاه ساختمان یکی از آن دسته  اتفاقاتی می باشد که باید سریعا و کاملا بهداشتی و اصولی برطرف گردد ، در همین راستا تیم تخصصی لوله بازکنی شرق در کنار شماست تا با سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی کلیه ی خدمات مربوط به رفع گرفتگی چاه و لوله ، اطلاعات مفیدی را در  زمینه ی روش های رفع گرفتگی لوله در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در نتیجه چنانچه مایل هستید اطلاعاتی در این زمینه کسب نماید با گروه حرفه ای لوله بازکنی شرق همراه باشید .

گرفتگی لوله :

همه ی ما با علائم گرفتگی لوله و یا چاه آشنایی داریم برای مثال  سینک طول می کشد تا تخلیه گردد ، هنگام حمام نمودن حس می کنید که آب زیادی یک جا جمع می شود ، در دستشویی ایرانی یا فرنگی آب به سختی تخلیه می شود و یا آب تخلیه می شود اما فضولات باقی می مانند ، احساس نمودن بوی نا مطبوعی از حمام ، آشپرخانه و یا دست شویی و …. این نشانه ها علائمی هستند که گویای گرفتگی چاه و یا لوله می باشند و به شما این هشدار را می دهد که باید آماده ی یک گرفتگی لوله ی اساسی باشید ، در همین راستا ما در این مبحث به روش های رفع گرفتگی لوله کاملا ارزان و سریع اشاره می‌ کنیم که شما بتوانید در منزل خودتان آن ها را انجام  دهید ، اما چنانچه با انجام روش های که در ادامه ذکر می شود موفق رفع گرفتگی لوله ی منزل ، محل کار و یا مکان های دیگر نبودید با تیم تخصصی لوله بازکنی شرق با سال ها تجربه و ارائه ی خدمات ارزان قیمت و با کیفیت به راحتی توسط شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا گروه پشتیبانی ما پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان باشد و بهترین سرویس کار را در  کوتاه ترین زمان ممکن به محل زندگی شما ارسال نمایند .‌

تشخیص دلیل گرفتگی لوله :

یکی از مهم ترین اقداماتی که موجب می شود شما بتوانید با موفقیت روش های رفع گرفتگی لوله را انجام دهید، تشخیص دلیل گرفتگی لوله می باشد که توسط سرویس کاران لوله بازکنی شرق به اصولی ترین روش توسط تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می شود . اما در این مطلب اگر بخواهیم تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم عمده دلایل گرفتگی لوله و یا چاه یک مکان شامل تجمع مو و پرز ، مصالح ساختمانی  ، اشیا بزرگ و کوچک ، روغن و چربی ،کم بودن شیب لوله ، پوشک بچه ، دستمال کاغذی  ، نوار بهداشتی و …. می شود .‌ در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا مشکل گرفتگی لوله ی خود را شناسایی نمایید .

روش های ارزان رفع گرفتگی لوله :

ما در این مطلب به روش های ارزان و کم هزینه ی لوله بازکنی در منزل اشاره می‌ کنیم که شما می توانید از آن ها جهت رفع گرفتگی لوله ی خود استفاده نمایند  .

۱ – بازکردن لوله فاضلاب با جوهر نمک

همان طور که می دانید استفاده از جوهر نمک در فضای بسته و بدون دستکش کار خطرناکی می باشد به همین خاطر بهتر است به یک فرد حرفه ای مانند تیم تخصصی شرق این کار بسپارید و یا با رعایت نکات ایمنی ۳ فنجان جوهر نمک را همراه ۴ لیتر آب در چاه بریزید  .

۲ – رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نمک و جوش شیرین

در این روش مقدار مساوی نمک و جوش شیرین را در چاه بریزید و بعد از گذشت چند دقیقه آب گرم را به چاه اضافی نمایید .

۳ – بازکردن لوله فاضلاب با محلول سرکه و جوش شیرین

وجود چربی و مو و مواد شوینده ته نشین شده در کف لوله های فاضلاب از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله های حمام و دستشویی می باشد. یکی از راه حل های بسیار موثر برای رفع این قبیل گرفتگی ها استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین می باشد. البته توجه داشته باشید که پس از ورود سرکه و جوش شیرین به لوله فاضلاب، لازم است حدود یک ساعت صبر کنید. در نهایت حجم زیادی آب را یکباره وارد چاه کنید .

۴ – استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی فاضلاب

این روش برای سینگ ظرفشویی کاربرد دارد و می تواند ذارت چربی را از بین ببرد . در این روش آب جوش را در ظرفی بریزید که حجم زیادی دارد و بعد آن به یک باره آب را در چاه بریزید و این مراحل را تکرار کنید تا گرفتگی لوله برطرف شود .

۵ – رفع گرفتگی لوله با نوشابه

نوشابه قدرت بسیار کمی در رفع گرفتگی و از بین بردن مواد انباشته شده در مسیر لوله های فاضلاب دارد. از این قبیل مواد بیشتر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده میشود که لایه های کمی از چربی و روغن در مسیر پساب ها قرار گرفته است.‌

۶ – باز کردن سیفون ظرفشویی

در بسیاری از مواقع استفاده از آب جوش نمی تواند به خوبی مسیر سیفون ظرفشویی را تمیز کند. در این شرایط بهترین گزینه باز کردن سیفون می باشد.

۷ – استفاده از فنر دستی

تیم های حرفه ای برای بازکردن لوله فاضلاب ، از فنرهای برقی استفاده می کنند . در واقع با فنر زنی لوله فاضلاب باعث می شوید تمام مواد انباشته شده در مسیر عبور فاضلاب به حرکت درآمده و به بیرون منتقل شوند که شما می توانید از نوع دستی آن استفاده نمایید .

۸ – رفع گرفتگی چاه فاضلاب با محلول شیمیایی

برای استفاده از این گونه مواد شیمیایی حتما نکات ایمنی را رعایت کنید و طبق دستور العمل نوشته شده روی آن اقدام به باز کردن لوله نمایید .

۹ – استفاده از محلول لوله باز کنی

مواد شیمیایی مختلف تحت عنوان محلول لوله بازکنی در بازار عرضه میشوند که می توانند به عنوان جرم گیر عمل کنند. این مواد لایه های روغن و چربی و صابونی انباشته شده در جداره لوله های فاضلاب را پاکسازی می کند

۱۰ – رفع گرفتگی لوله فاضلاب با چنگک فلزی

گاهی گرفتگی لوله به دلیل افتادن وسلیه ای به درون آن می باشد که شما می توانید به وسیله ی یک چنگک آن را بردارید .

۱۱  – رفع گرفتگی لوله فاضلاب با اسید رقیق

استفاده از اسید رقیق برای باز کردن لوله فاضلاب و رفع گرفتگی آنها توصیه نمیشود. چون این مواد خورنده بوده و به همین دلیل به جداره لوله های پلاستیکی آسیب وارد می کند. حتما دقت داشته باشید که مواد اسیدی تا حد امکان رقیق باشند تا از آسیب های جدی به لوله ها جلوگیری شود.

جمع بندی مطالب  :

با توجه به تمامی موادی که پیش تر ذکر شد چنانچه نتوانستند گرفتگی لوله ی خود را برطرف نمایید با گروه تخصصی لوله بازکنی شرق تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، کاملا تضمین شده و با قیمت های استثنایی مشکل گرفتگی لوله ی شما را توسط دانش و تجربه ی کارکنان و همچنین استفاده از به روز ترین و کامل ترین تجهیزات روز دنیا در زمینه ی لوله بازکنی برطرف نماید .‌ مجموعه ی شرق با برخورداری از شعبات فعال در سراسر تهران و حومه و همچنین خدمات رسانی شبانه روزی در سه شیفت کاری قادر است سریع ترین خدمات لوله بازکنی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .‌