ما یک شرکت لوله بازکنی مجاز و مجهز هستیم که می توانیم کلیه ی خدمات مربوط به گرفتگی لوله و چاه را در کم ترین زمان ممکن و با قیمت های منصفانه و با بهترین شیوه و بدون انتشار ویروس و باکتری در محیط انجام دهیم . همان طور که می دانید گرفتگی لوله یکی از آن دسته از مشکلاتی می باشد که باید سریعا از دردسر آن خلاص شویم به همین خاطر بسیار مهم است مجموعه ای را انتخاب نماییم که بتواند در تمامی ساعت روز به صورت بیست و چهار ساعته حتی ایام تعطیل خدمات رسانی نماید . مجموعه ی شرق نیز به دلیل تعهد کاری بالا و مشتری مداری تمامی خدمات خود را به صورت بیست و چهار ساعته ارائه می دهد تا بتواند رضایت مشتریانش را با ارائه ی خدمات با کیفیت و سریع جلب نماید . در نتیجه اگر به دنبال بهترین لوله بازکنی رودهن هستند می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که مایل بودید با ما تماس حاصل فرمائید تا کارکنان ما سریعا به محل اعزام گردند و گرفتگی لوله را در کوتاه ترین زمان ممکن و کاملا اصولی و تضمینی بر طرف نمایند .

لوله بازکنی شبانه روزی رودهن :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد گرفتگی لوله و یا چاه یکی از معضلاتی می باشد که باید سریعا بر طرف گردد در همین راستا ما در تلاش هستیم به صورت بیست  و چهار ساعته به صورت سه شیف خدمات لوله باز کنی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . مجموعه ی لوله بازکنی شرق با برخورداری از شعبات متعدد در تمامی مناطق تهران و حومه می تواند تنها بعد زمانی کوتاه خود را به شما عزیزان برساند . در نتیجه اگر خواهان خدمات سریع و شبانه روزی لوله بازکنی در رودهن هستید فقط کافیست همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات لوله بازکنی رودهن را دریافت نمایید .

کارکنان با تجربه لوله بازکنی :

بی شک یکی از مهم ترین پایندی های ما در مجموعه ی لوله بازکنی رودهن انتخاب بهترین پرسنل کاری می باشد به همین خاطر از میان با تجربه ترین و کاردان ترین افراد عالی ترین کارکنان را یک جا جمع نموده ایم تا بتوانیم همواره کیفیت ارائه ی خدمات خود را ارتقا بخشیم . تمامی کارکنان ما از تجربه ی کاری حداقل ۱۵ سال برخوردار هستند به همین دلیل می توانند به صورت تضمینی و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه اتلاف وقت و انتشار آلودگی در محیط مشکل گرفتگی لوله ی شما در رودهن را برطرف نمایند . پس وقت را از دست ندهید و همین الان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس  فرمائید . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان  شرکت لوله بازکنی در پردیس موجب می شود ما را به تمام کسانی که خواهان خدمات لوله بازکنی در منطقه ی پردیس هستند معرفی نمایید چرا که ما به کیفیت کاری ارائه شده توسط کارکنانمان ایمان داریم .

خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی در رودهن :

در این مبحث ما قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با طیف گسترده ای از خدمات لوله بازکنی شرق  به صورت خلاصه به برخی از آن ها اشاره نماییم در نتیجه با ما همراه باشید تا در صورت مواجه شدن با مواردی مشابه با تیم تخصصی لوله بازکنی ما در رودهن تماس حاصل فرمائید  .

ارائه خدمات لوله بازکنی با دستگاه فنر زنی

باز کردن انواع لوله‌ های حمام , توالت فرنگی و ایرانی

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمامی نقاط تهران و حومه

ارائه خدمات لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

رفع بوی بد فاضلاب و لوله‌ ها

 از بین بردن حشرات فاضلاب

حفاری انواع چاه برای ارگان‌‌های دولتی و خصوصی

بیرون آوردن جواهرآلات و موبایل از درون لوله

تعمیر و نصب شیرآلات ساختمان‌ ها

تعویض توالت ایرانی با توالت فرنگی با بهداشت کامل

ضدعفونی تصفیه‌ خانه و از بین بردن جلبک‌ ها و بوی بد

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر و تعویض آن

رفع گرفتگی لوله  با دستگاه ژنراتور برقی با فنر

تخلیه چاه با تانکر های بسیار قوی مانند پمپ لجن کش

تعمیر و تعویض و نصب سیفون توالت ایرانی و فرنگی

خدمات لایروبی و کف تراشی چاه بعد از تخلیه چاه

و …..

۱۰ اصل مهم در لوله باز کنی شعبه رودهن :

ما به عنوان یکی از شرکت های استاندارد و مجاز لوله باز کنی در تمامی مناطق تهران و حومه برانیم تا با رعایت ۱۰ اصل مهم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم چرا که در هر حرفه ای برای موفقیت و پیشرفت باید اصول و قوانین خاصی را رعایت کرد . این امر در مورد یک شرکت لوله بازکنی معتبر نیز صدق می کند .

برخورداری از تجهیزات به روز و مناسب  :

لوله بازکنی یکی از مشاغلی می باشد که برای انجام اصولی آن باید از تجهیزات به روز و اصل استفاده نمود تا بتوان گرفتگی لوله و یا چاه را به راحتی از بین برد . از طرفی تمامی پرسنل باید بتوانند چگونه به بهترین شکل ممکن از تجهیزات استفاده نمایند . ما درلوله بازکنی شرق با برخورداری از بهترین پرسنل و به روز ترین تجهیزات می توانید به صورت تضمین شده گرفتگی لوله ی شما را برطرف نماییم .

رعایت نکات ایمنی :

اولین اصلی که هر شرکت معتبری باید آن را در اولویت قرار دهد امینی در کار است . ایمنی در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز به دلیل کار با دستگاه های مختلف و تقریبا خطرساز باید در اولویت قرار گیرد و ما برای برقراری ایمنی در لوله بازکنی و تخلیه چاه قوانینی برای نیروهای تحت اختیار خود وضع  نموده ایم .

مشتری مداری :

یکی از مهم ترین اولویت های ما مشتری مداری و احترام به خواست و نظرات مشتریان عزیز می باشد . به همین خاطر مشتریان ما همیشه انتخاب اولشان لوله بازکنی ما در رودهن می باشد .

مراقبت لازم از تجهیزات  :

در مجموعه ی ما بیشتر کار ها با به کار گیری تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می گیرد به همین خاطر به دلیل خدمات رسانی با کیفیت بالا تمامی تلاش خود را جهت مراقبت از تجهیزات خود به کار می گیریم .

کسب دانش به روز :

هیچ شغلی وجود ندارد که در آن فرد نیاز نداشته باشد که دانش خود را به روز کند به همین خاطر ما هم در زمینه ی خدمات لوله بازکنی همواره به دنبال ارتقا دانش و کیفیت خدمات خودت هستیم .

خدمات رسانی سریع و دقیق  :

در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه باید کارشناس همواره هشیار باشد به دلیل اینکه ممکن است در هر لحظه اتفاق ناگواری رخ دهد و باید برای موجه شدن با هرگونه مشکل و با خطری آمادگی لازم را داشته باشد . این موضوع نیز باید بصورت کامل توسط یک شرکت لوله بازکنی معتبر به نیرو ها آموزش داده شود تا بتوانند در مواقع بحران عکس العمل مناسبی از خود نشان دهند و خدمات سریع و دقیقی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند .

رعایت نکات بهداشتی :

رعایت نکات بهداشتی یکی از مهم ترین الویت های کاری ماست چرا که شغل لوله بازکنی ارتباط مستقیم با باکتری ها و عنواع ویروس دارد و چنانچه کارکنان لوله بازکنی نتواند اصول بهداشتی کار خود را رعایت نمایند امکان انتشار آلودگی در محیط وجود دارد . در نتیجه کارکنان لوله بازکنی ما با دقت و به کارگیری تمامی اصول ایمنی و به بهداشتی قادر هستند بدون هیچ اختلالی مشکل ایجاد شده را رفع نمایند .

قیمت خدمات لوله بازکنی :

قیمت خدمات لوله بازکنی تحت تاثیر عوامل متعددی همچون نحوی لوله بازکنی ، میزان  زمان صرف شده جهت انجام کار  ، تعداد طبقات و ….. بستگی دارد به همین خاطر شما می توانید با کارشناسان مجموعه‌ تماس حاصل فرمائید تا کارکنان ما به محل اعزام گردند  و بعد از بررسی های تمامی جوانب قیمت های نهایی را خدمت شما ارائه دهند . اما بهتر است این نکته را نیز خدمت شما عزیزان عرض نمایم که ما با ارائه ی قیمت های منصفانه و قیمت دهی بر اساس نرخ های مصوب در کنار تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین دستمزد را در کنار کیفیت کاری بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهیم . در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین الان با شماره تلفن های لوله بازکنی شبانه روزی رودهن تماس حاصل فرمائید  .

لوله بازکنی صد در صد تضمینی  :

همان طور که گفته شد مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات لوله بازکنی شرق به دنبال جلب رضایت کامل مشتریان خود می باشد به همین خاطر تمامی خدمات خود را همراه ضمانت بیست و چهار ساعته ارائه می دهد و چنانچه بعد از انجام خدمات مشکل گرفتگی لوله و یا چاه شما رفع نشد می توانید طی بیست و چهار ساعت با ما تماس حاصل فرمایید تا سرویس کار ما بدون دریافت هزینه مجدد به محل اعزام گردد تا مشکل را حل نماید . پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که خدمات تضمینی ما این اطمینان را به شما می دهد که کارکنان مجموعه‌ صد در صد گرفتگی لوله و یا چاه محل کار  و یا خانه ی شما را حل می کنند .

ویژگی سرویس کارهای لوله بازکنی شعبه رودهن :

مجموعه ی شرق همان طور که پیش تر نیز گفته شد از بهترین افراد تشکیل شده است که همگی آن ها داری ویژگی هایی مانند ، رعایت اصول بهداشتی ، ایمنی و موازین شرعی در انجام خدمات ، داشتن تجربه و مهارت کافی در کار خود ، گذراندن دوره‌ های آموزشی مرتبط با کار و همچنین کاربرد دستگاه لوله بازکنی ، عدم استفاده از اسید لوله بازکن ، ارائه قیمت منصفانه به مشتری ، امانت‌ داری در هنگام حضور در منزل مشتری ، ارائه مشاوره و راهکار منصفانه به مشتری ، خوش‌ برخورد با مشتری و و خوش ‌قول در رساندن به موقع خود به محل و …. می باشند ‌.

چرا لوله بازکنی رودهن ؟!

 ۱ – رعایت نکات فنی و بهداشتی در هنگام ارائه ی خدمات لوله بازکنی

۲ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۳ – تعهد کاری بالا و رعایت اصل مشتری مداری

۴ – بر خورداری از تجربه ی کاری بالا

۵ – برخورداری از پرسنل ماهر با سابقه ی کاری حداقل ۱۵ سال

۶ – ارسال سریع سرویس کار به محل حتی دور ترین مناطق تهران

۷ – خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل

۸ – ارائه ی کلیه ی خدمات لوله بازکنی به صورت تضمینی

۹ – ارائه ی کلیه ی خدمات لوله باز کنی به صورت حرفه ای

۱۰ – باز کردن لوله با دوربین در مواردی که علت گرفتگی معلوم نیست

۱۱ – برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه لوله بازکنی

۱۲ – برخورداری از کلیه ی تجهیزات به روز لوله بازکنی

۱۳ – سرویس های لوله بازکنی و خالی کردن فضولات چاه و تشخیص نشتی لوله

۱۴ – مجهز ترین مجموعه ی لوله بازکنی در تمامی نقاط تهران و حومه

جمع بندی کلی :

با توجه به اینکه بیشتر افراد گمان می کنند شغل لوله بازکنی از حساسیت کمی برخوردار است بعد از مواجهه با گرفتگی چاه یا لوله ی خود سریعا و بدون تحقیق یک شخص را پیدا می کنند و به محل مورد نظر می برند ، اما این اشخاص امکان دارد از تخصص و تجربه ی کافی برخوردار نباشند و موجب انتشار آلودگی در محیط و مریض شدن افراد حاضر در مکان شوند و از طرف دیگر ممکن است گرفتگی لوله را به صورت اصولی برطرف ننماید و شما مجبور باشید مجدد بعد از مدتی کوتاه هزینه های زیادی را پرداخت نمایید تا از شر گرفتگی لوله ی خود در رودهن خلاص شوید . اما با توجه به آنچه تا کنون گفته شد شما می توانید با انتخاب لوله بازکنی شبانه روزی رودهن بدون انتشار آلودگی با برخورداری از تجهیزات به روز و کامل به صورت تضمینی مشکل گرفتگی لوله ی خود را برطرف نمایید . در نتیجه وقت را از دست ندهید و جهت انتخاب یک گزینه ی هوشمندانه همین الان با مشاورین رایگان ما  تماس حاصل فرمائید .